Změna provozovatele ubytovacího zařízení

V případě změny provozovatele nebo majitele ubytovacího zařízení můžete použít dosavadní účet Trevlix (zjednodušíte si nastavení ubytovacích kapacit a aktivaci Channel manageru) nebo si můžete založit nový účet Trevlix (nebudete muset kontrolovat a měnit údaje předchozího provozovatele za nové údaje).

Pokud chcete použít dosavadní účet Trevlix pro nového provozovate, zde najdete tipy, na co byste v této situaci neměli zapomenout.

Jaké kroky je potřeba provést při změně provozovatele ubytovacího zařízení

  1. Trevlix - souhlas s Obchodními podmínkami provozu 
    K provozování účtu Trevlixu se neuzavírá písemná smlouva, provozovatel pouze vyjadřuje souhlas s Obchodními podmínkami provozu služby. Je tedy potřeba, aby se nový provozovatel seznámil s Obchodními podmínkami provozu služby Trevlix a na email info@trevlix.com odeslal zprávu např. ve znění "Jsem novým provozovatelem Trevlix účtu ID 123456789 hoteldemo a souhlasím s Obchodními podmínkami provozu služby. Provozovatel: Jan Novák, firma Demo Hotel, s.r.o. IČ 123456789."

  2. Trevlix - změny kontaktních a fakturačních údajů
    Nastavte kontaktní údaje nového provozovatele v:

    Nastavení - Kontaktní údaje

    Nastavte fakturační údaje nového provozovatele v:

    Nastavení - Prodloužit předplatné - Fakturační údaje

     

  3. Trevlix - ověření uživatelských přístupů
    Smažte účty uživatelů, kteří by už neměli mít přístup do správy Trevlixu nebo jim odeberte uživatelská práva, která by neměli mít v:
    Nastavení - Uživatelé

    Pokud je aktivní modul API, můžete zkontrolovat a případně odebrat API klíče pro spojení, která by již neměla mít přístup k datům nového provozovatele.

  4. Platební brána
    Pokud máte aktivní platební bránu nastavenou na dosavadního provozovatele, vyžádejte si autorizovaným Dotazem z Trevlixu neprodleně zrušení této platební brány.
    Založte si nový účet platební brány na nového provozovatele.

  5. Katalogy ubytování - ohlášení změny provozovatele
    Pokud je vaše ubytovací zařízení nabízeno v katalozích (např. Booking.com), pak postupujte při ohlášení změny provozovatele podle instrukcí katalogu.
    Postup změny provozovatele např. pro kataloj Booking.com najdete zde.
    Pozor - pokud máte aktivní Channel manager, pak vám podpora Bookingu pravdpěpodobně automaticky provede odpojení současného Channel manageru. V takovém případě bude potřeba provést reaktivaci Channel manageru.

  6. Kontrola cen, storno podmínek, obchodních podmínek ubytovacího zařízení, textů automatických emailů, apod.
    Pozorně projděte všechna místa v Trevlixu, kde potřebujete provést aktualizace údajů pro nového provozovatele.
    Zejména Ceník (modul Ceny, dále Nastavení - Doplňkové služby, Pobytové balíčky), Storno podmínky a obchodní podmínky, texty automatických emailů, kontaktní telefony a emaily provozvovatele (Nastavení - Nastavení textů, podmínek a pravidel)

  7. Doklady
    Pokud byl využíván modul Doklady pro vystavování účetních dokladů, ověřte v modulu kliknutím na ikonu ozubeného kola (nastavení modulu Doklady) změnu nastavení fakturačních a bankovních údajů nového provozovatele a založte si nové odlišné číselné řady pro všechny typy dokladů.