Trevlix vám umožní automaticky zaslat hostům důležité informace např. k platbě, rezervacím nebo ubytování emailem.
Text můžete zadat v:
Nastavení - Nastavení textů, podmínek a pravidel
Tento nejdůležitější email je zaslán hostu po provedení rezervace.
Obsahuje všechny potřebné údaje o termínu rezervace, rezervovaném ubytování a kontaktní osobě.
Do emailu můžete doplnit libovolné vlastní informace, například:
Platební brána zasílá informaci o provedení platby.
Určitě ale hosta potěší a uklidní také informace od vás, že o provedené platbě víte.
Můžete případně také doplnit další informace a instrukce pro příjezd nebo pobyt hosta podle potřeby.
Tip: V emailu můžete použít proměnné (#paid_amount#), která bude nahrazena zaplacenou a (#id_booking#), která bude nahrazena číslem zaplacené rezervace.
Vystavený doklad ve formátu PDF můžete přímo z Trevlixu poslat na email hosta.
Tip: V emailu můžete použít proměnnou (#document_number#), která bude nahrazena číslem odeslaného dokladu.
Tento typ zprávy vám umožní automaticky kontaktovat hosta zvolený počet dnů před příjezdem (např. 5 dnů předem).
Můžete hostu připomenout termín rezervace, vyzvat ke kontrole nebo doplnění online check-inu, k zaplacení zálohy za ubytování nebo připomenout klíč pro odemčení klíčového boxu.
Tento typ zprávy vám umožní automaticky kontaktovat hosta zvolený počet dnů po odjezdu (např. 1 den poté).
Můžete hostu poděkovat za návštěvu, odeslat odkaz na formulář s připomínkami a náměty nebo třeba odkaz na Google recenze vašeho ubytovacího zařízení.
V příloze ve formátu Word najdete příklady některých automatických textů včetně ukázky použití podporovaných proměnných.