Rezervace se v průběhu času dostává do různých stavů.
Stav rezervace můžete změnit v editačním okně rezervace. Posunutí myši nad název rezervace zobrazí nápovědu s popisem stavu.
Stejnou barvou je rezervace označena v kalendáři rezervací:
Dva hlavní stavy typů rezervací jsou:
1) BLOKUJÍCÍ další rezervace v tomto termínu:
Rezervace v tomto stavu neumožní další rezervaci v kolizním termín, aby nedošlo k overbookingu, tedy k situaci, kdy ubytovací zařízení přijme více rezervací, než je jeho kapacita.
2) NEBLOKUJÍCÍ další rezervace v tomto termínu:
Rezervace v tomto stavu se buď vůbec nezobrazí na plachtě kalendáře rezervací, pokud si to nepřejete (storno) nebo se zobrazí v průhledné barvě (čeká na schválení, nedostavil se). Termín je stále volný pro další rezervace.
Stav platby rezervace je samostatným a nezávislým stavem.
Není rozlišen barvou, ale ikonou na začátku rezervačního štítku.
Rezervace může být ve stavu:
Ikona před jménem označuje zdroj rezervace. Například rezervaci vloženou z adminu Trevlixu, online rezervaci z webu, rezervaci z Bookingu, Expedie, Airbnb nebo importovanou přes iCalendar.
například ikona glóbu označuje online rezeraci z webu, ikona písmene B označuje rezervaci z Booking.com:
Info o zdroji rezervace zjistíte také podržením myši v editačním okně rezervace:
Na nové rezervace, které jsou v systému méně než 24 hodin, vás upozorní symbol bílé tečky v pravém horním rohu:
Pokud se o recepci nebo hosty stará více osob v různých směnách, nemusí si posílat zmatené zprávy typu "zítra máme novou rezervaci č. 154 na poslední chvíli na pokoji č. 11". Na novou rezervaci vás upozorní symbol bílé tečky.