Booking.com - příprava na aktivaci Channel manageru

Channel manager zajistí mezi Trevlixem a Booking.com:

  • synchronizaci obsazenosti
  • import rezervací z Bookingu
  • synchronizaci nastavení cen a omezení pro katalog Booking (lze nastavit libovolnou přirážku k cenám Trevlixu)

Cena Channel manageru

Před aktivací Channel manageru si prosím zkontrolujte aktuální cenu služby https://www.trevlix.cz/cz/cenik (níže na straně) a ujistěte se, že s ní souhlasíte.

Měsíční poplatky se hradí až do případné deaktivace Channel manageru (synchronizaci nelze vypínat a zapínat např. mimo sezónu, došlo by k narušení integrity propojení a bylo by nutné provést novou aktivaci Channel manageru).

Pokud si přejete aktivovat Channel manager

  1. Zkontrolujte si shodu ubytovacích kapacit, tedy zda máte všechny typy pokojů z Bookingu ve správném počtu také v Trevlixu a zda souhlasí maximální počet hostů v každém typu pokoje
  2. Přidělte nám prosím přístup do účtu admin.booking.com pro Vaše ubytovací zařízení, abychom mohli nastavit spojení s Channel managerem.
    Snadný postup přidělení přístupu do Booking.com najdete zde (nezasílejte nám prosím vaše heslo do Booking.com ale vytvořte jen podle návodu přístup pro náš účet)

Po přidělení přístupu do Bookingu ověříme také my shodu nastavení ubytovacích kapacit v Bookingu a Trevlixu a pak Vás budeme informovat o termínu aktivace Channel manageru.

Poznámka: Správný postup úvodní synchronizace obsazenosti

Při úvodním importu z Bookingu.com se do Trevlixu importují všechny budoucí rezervace z Bookingu. Rezervace z Booking.com tedy v Trevlixu mít nemusíte.

 

Pokud ale máte v Bookingu rezervace z jiných zdrojů (např. email, telefonické objednávky) zaznamenány formou „uzavření pokojů“ (není to správný ani obvyklý postup, v Bookingu by měla být správně snížena kapacita ubytování, ale už jsme se setkali i s postupem "uzavření pokoje" na Bookingu při rezervaci z jiného zdroje), je potřeba tyto termíny v Bookingu těsně před aktivací Channel manageru otevřít (provádíme my).

Všechny rezervace z jiných zdrojů než Booking (např. email, telefonické objednávky) si prosím zaevidujte v Trevlixu ještě před aktivací Channel manageru, aby se po aktivaci z Trevlixu do Bookingu exportovala správná obsazenost, obsahující rezervace ze všech zdrojů jiných.