Abychom pro vás mohli aktivovat propojení Trevlixu s Booking.com, potřebujeme přístup do účtu admin.booking.com pro Vaše ubytovací zařízení.
V extranetu Bookingu zvolte prosím z nabídky:
Účet - Přidání a správa uživatelů
, pak prosím ověřte přidání nového uživatele PIN kódem zaslaný na váš telefon:
A vytvořte nám prosím účet na email:
channels@trevlix.cz
V případě nabídky vytvoření nového nebo existujícího uživatele vždy prosím zvolte vytvoření nového uživatele.
Budeme potřebovat oprávnění především pro Účet (pro aktivaci Poskytovatele propojení / Channel manager), ubytovací jednotky (typy pokojů = Ubytovací zařízení, Údaje o ubytování), Kalendář = ceny, cenové sazby, Rezervace a Zprávy (abychom mohli v případě potřeby kontaktovat podporu Booking).
O přidělení přístupu nás bude Booking.com informovat emailem a my se vám ozveme.
Nyní provedeme kontrolu shody nastavení ubytovacích kapacit v Booking.com a v Trevlixu a pokud nebude potřeba provést žádné úpravy, aktivujeme Channel manager 👍
V tom případě je několik možností:
1) Buď nemáte Booking účet s plným oprávněním (například původní provozovatel vám přidělil jen částečné oprávnění pro Booking). V takovém případě se můžete buď dohodnout s osobou, která má plná oprávnění, na přidělení plných práv vašemu Booking účtu nebo rovnou na vytvoření účtu pro nás.
2) Váš Booking účet ještě není spuštěn online. V tomto případě zkuste ubytování spustit online a za chvíli se znovu přihlásit do Booking extranetu. Pokud ještě nechcete přijímat rezervace, můžete ubytování uzavřít pro rezervace (Booking extranet: Ceny a dostupnost - Otevřít/zavřít pokoje).
Pozn.: V určitém procentu případů se Booking podpora "dočista zblázní" a bude tvrdit, že pro zapnutí funkce pro vytváření uživatelských účtů je zapotřebí nejprve aktivovat ubytovací zařízení (proč by to mělo souviset??) a k tomu je nezbytné nejprve aktivovat Channel manager (a tímto tvrzením vám paradoxně znemožní Channel manager aktivovat, nemluvě o tom, že cca 90% Booking účtů funguje bez Channel manageru??). V takovém případě doporučujeme buď postupovat podle bodu 3 nebo zaslat na Booking podporu požadavek, který najdete společně s obrázkovým postupem v následující TXT příloze.
3) Můžete nám zaslat své uživatelské jméno a heslo pro Booking.com, dohodneme se na čase přeposlání PIN kódu pro první přihlášení z vašeho ověřeného telefonu na náš email (má omezenou časovou platnost) a po nastavení Channel manageru si můžete změnit své heslo do Booking extranetu.