Booking.com - přidání uživatele

Abychom pro vás mohli aktivovat propojení Trevlixu s Booking.com, potřebujeme přístup do účtu admin.booking.com pro Vaše ubytovací zařízení.

logo Booking

1. Postup přidání uživatele v extranetu Bookingu

V extranetu Bookingu zvolte prosím z nabídky:

 

Účet - Přidání a správa uživatelů

Booking.com - přidat uživatele

 

, pak prosím ověřte přidání nového uživatele PIN kódem zaslaný na váš telefon:

Ověřit PIN kódem

 

A vytvořte nám prosím účet na email:
channels@trevlix.com

V případě nabídky vytvoření nového nebo existujícího uživatele vždy prosím zvolte vytvoření nového uživatele.

Budeme potřebovat oprávnění především pro Účet (pro aktivaci Poskytovatele propojení / Channel manager), ubytovací jednotky (typy pokojů = Ubytovací zařízení, Údaje o ubytování), Kalendář = ceny, cenové sazby, Rezervace a Zprávy (abychom mohli v případě potřeby kontaktovat podporu Booking).

O přidělení přístupu nás bude Booking.com informovat emailem a my se vám ozveme.
Vždy nám ale také dejte prosím vědět ze svého Trevlixu, že jste nám vytvořili přístup, abycom věděli, ke kterému účtu Trevlix patří nový účet Bookingu.

2. Hotovo

Nyní provedeme kontrolu shody nastavení ubytovacích kapacit v Booking.com a v Trevlixu a pokud nebude potřeba provést žádné úpravy, aktivujeme Channel manager 👍

3. Mám problém - funkci Přidání a správa uživatelů v Bookingu nevidím 🤔

V tom případě je několik možností:

 

1) Buď nemáte Booking účet s plným oprávněním (například původní provozovatel vám přidělil jen částečné oprávnění pro Booking). V takovém případě se můžete buď dohodnout s osobou, která má plná oprávnění, na přidělení plných práv vašemu Booking účtu nebo rovnou na vytvoření účtu pro nás.

 

2) Váš Booking účet ještě není spuštěn online. V tomto případě zkuste ubytování spustit online a za chvíli se znovu přihlásit do Booking extranetu. Pokud ještě nechcete přijímat rezervace, můžete ubytování uzavřít pro rezervace (Booking extranet: Ceny a dostupnost - Otevřít/zavřít pokoje). 

 

3) Můžete nám zaslat své uživatelské jméno a heslo pro Booking.com, dohodneme se na čase přeposlání PIN kódu pro první přihlášení z vašeho ověřeného telefonu na náš email (má omezenou časovou platnost) a po nastavení Channel manageru si můžete změnit své heslo do Booking extranetu.