Channel manager zajistí mezi Trevlixem a Booking.com:
Před aktivací Channel manageru si prosím zkontrolujte aktuální cenu služby https://www.trevlix.cz/cz/cenik (níže na straně) a ujistěte se, že s ní souhlasíte.
Synchronizaci nelze vypínat a zapínat např. mimo sezónu, došlo by k narušení integrity propojení a bylo by nutné provést novou aktivaci Channel manageru.
Po přidělení přístupu do Bookingu ověříme také my shodu nastavení ubytovacích kapacit v Bookingu a Trevlixu a pak Vás budeme informovat o termínu aktivace Channel manageru.
Při úvodním importu z Bookingu.com se do Trevlixu importují všechny budoucí rezervace z Bookingu.
Rezervace z Booking.com tedy v Trevlixu před aktivací Channel manageru mít nemusíte.
(To je ideální stav. Pokud rezervace z Bookingu už v Trevlixu máte, bude potřeba je po aktivaci Channel manageru stornovat a místo nich importovat rezervace z Bookingu, které už budou propojeny na automatické změny stavu z Bookingu - toto pro Vás obvykle vyřešíme my ihned po aktivaci Channel manageru.)
Všechny rezervace z jiných zdrojů než Booking (např. email, telefonické objednávky) si prosím zaevidujte v Trevlixu ještě před aktivací Channel manageru, aby se po aktivaci z Trevlixu do Bookingu exportovala správná obsazenost, obsahující rezervace ze všech jiných zdrojů.
Vysvětlení: Někteří provozovatelé si v Bookingu rezervace z jiných zdrojů (např. email, telefonické objednávky) zaznamenávají formou „uzavření pokojů“ (není to správný ani obvyklý postup, v Bookingu by měla být snížena kapacita ubytování, ale už jsme se setkali i s tímto nesprávným postupem "uzavření pokoje" na Bookingu). Všechny tyto uzavřené termíny v Bookingu musíme těsně před aktivací Channel manageru otevřít (provádíme my) a po aktivaci už správnou obsazenost exportuje do Bookingu Trevlix.