Tužka a papír? Off-line hotelový systém?

Jsme v 21. století. ;-) Návštěvník hotelového webu právem očekává, že si bude moci rezervovat ubytování na vašem webu online a že uvidí, jaké pokoje jsou v požadovaném termínu volné. Nechce nic složitě zjišťovat emailem nebo telefonem a čekat na odpověď a pak začít hledat znovu. Konkurence je vzdálena jen pár kliků.


Chci online rezervace pro svůj web s ubytováním

A co když pak změníte názor? Klidně můžete! Zkuste to bez závazků.

Neodvádějte návštěvníky webu do katalogů

Pokud máte na webu hotelu jen „hloupý” formulář bez aktuálního stavu obsazenosti, odvádíte návštěvníky webu do katalogů. Rádi by se u vás ubytovali, ale nedostali šanci. Jdou si tedy zkusit rezervovat váš hotel do katalogu, který si vezme v provizích podstatnou část vaší marže. A ještě hůře, uvidí tam vaše nejbližší konkurenty, pěkně seřazené, s akčními nabídkami. Proč???


STOP! Nechci, aby návštěvníci odcházeli platit jinam

Nemůžete nic ztratit. Jen získat více výhodnějších objednávek z webu.