1. Proč nabízet ubytování na Slevomat.cz?

Slevomat je v ČR dobře známý a zavedený server s návštěvností mezi 200-300 tisíc návštěvníků denně.

Z původního zaměření na slevy se stále více orientuje na dražší a exkluzivní nabídky, včetně nabídky dovolených a relaxačních pobytů.

Pokud můžete ve svém ubytovacím zařízení vytvořit například zajímavé balíčky na zážitkové nebo relaxační pobyty nebo atraktivní dovolenou, může být Slevomat vhodným partnerem pro propagaci vaší nabídky.

Logo Slevomat

Zkuste se zeptat přímo konzultanta Slevomatu.

2. Jak nastavit spojení Slevomatu s Trevlixem?

Channel manager zajistí import rezervací ze Slevomatu do Trevlixu a synchronizaci obsazenosti ze všech zdrojů do Slevomatu (Termina).

 

  • Napište nám z Trevlix modulu Dotaz krátkou zprávu, např. "Mám zájem o spojení se Slevomatem".
  • Zašleme na email podpory Slevomatu  žádost o aktivaci spojení Termina a Trevlixu a vaše ID pro spojení.
  • Ze strany Trevlixu potvrdíme aktivaci spojení a provedeme úvodní mapování a exporty obsazenosti.

Hotovo 😉- spojení je tímto nastaveno 👍

3. Čím se liší Channel manager Slevomat od jiných Channel managerů?

  • Channel manager pro Slevomat / Termino neexportuje ceny ani restrikce, akce na Slevomatu mají specifickou tvorbu ceny a časově omezené trvání.
  • Pokud máte v průběhu aktivace Channel manageru na Slevomatu právě probíhající akci, pak pro tuto akci již není možné nastavit Channel manager. Nové rezervace a obsazenost se budou správně synchronizovat až pro vaše další akce na Slevomatu.

4. Spusťme to společně 😉

Chcete, aby Slevomat nabízel pobyt ve vašem ubytovacím zařízení? A chcete mít v nabídce Slevomatu aktuální obsazenost ze všech zdrojů?

Pokud už máte vlastní Trevlix, kontaktujte nás přes modul Dotazy se žádostí o aktivaci spojení se Slevomatem.

Pokud ještě Trevlix nemáte, vyzkoušejte si 30 dnů zdarma.