Zde najdete informace, jak postupovat, pokud chcete ověřit správnou funkčnost vašeho nastavení exportu iCalednar z Trevlixu a importu iCalendar z katalogů.
Trevlix: Nastavení - Nastavit Export ve formátu iCalendar
Zde si zkopírujte do schránky adresu iCal feedu pro pokoj, který chcete zkontrolovat (buď variantu Základní nebo Kompletní export).
Zkopírovanou adresu vložte do libovolné čtečky iCal feedů, například: https://tools.trevlix.com/ical-viewer/
Vidíte zde všechny rezervace pro daný pokoj, které jsou starší než 1 minuta?
a) Zkontrolujte si, zda máte vloženou správnou adresu feedu a nastaveno její správné spojení v Trevlixu:
Nastavení - Nastavit import ve formátu iCalendar
b) Zkopírujte si adresu iCalendar feedu svého katalogu buď z Trevlixu nebo ze svého katalogu a vložte ji do libovolné čtečky iCalendar, např.
https://tools.trevlix.com/ical-viewer/
Jsou zde všechny rezervace, které byly v katalogu pro tento pokoj vytvořeny?
Pokud ne, kontaktujte podporu katalogu s dotazem, prož není na adrese feedu rezervace, kterou vidíte v extranetu svého katalogu.
Jsou rezervace importovány v Trevlixu?
Pokud je zde nevidíte, zkontrolujte nejprve také:
Probíhá import do katalogu příliš pomalu? Vznikly vám kvůli tomu nějaké overbookingy?
Trevlix importuje rezervace ze všech feedů v intervalech 10-15 minut.
Trevlix nicméně nemůže nijak ovlivnit, v jakých intervalech zpracovávají exportní feedy Trevlixu jiné katalogy. To je nastavení ovlivnitelné jen a pouze daným katalogem.
Pokud daný katalog nabízí také variantu spojení Channel manager, ta bude vždy kvalitnějším a rychlejším řešením než import/export iCalendar.