1. Jak nabízet ubytování v Google Hotel Ads nebo Google Free Booking Links?

Jaký užitek mi přinese, když budu nabízet ubytování ve službách Google?

Jak můžu exportovat obsazenost a ceny svého ubytovacího zařízení do Google?

Google Hotel Ads

Google Free Booking Links je bezplatná služba, která zobrazuje nabídky ubytování na Googlu.

Google Hotel Ads je PPC (pay-per-click) služba s prioritním zobrazováním nabídek ubytování na Googlu.

2. Proč nabízet ubytování ve službách Google?

Zkuste se zamyslet nad tím, jak postupujete, když plánujete cestu.

Použijete při tom vyhledávač Google? Nebo Google Mapy?

Ano? Stejně postupují i vaši hosté. Je důležité, aby při tom neviděli jen vaši konkurenci, ale i vás 🙂

 

ubytování google vyhledávač

3. Co musím splnit, abych se mé ubytovací zařízení zobrazovalo ve službách Google?

  1. Je potřeba mít záznam v Google Business Profile (česky Moje firma na Googlu). Návod najdete zde.
    Po zápisu se vaše ubytovací zařízení zobrazí automaticky také na Google Mapách
  2. Je potřeba exportovat ubytovací jednotky a synchronizovat aktuální ceny a obsazenost s Googlem.
    Trevlix je Google Partnerem a rádi pro vás spojení zajistíme.
    Trevlix bude Vaše ceny i obsazenost po aktivaci automaticky aktualizovat s Google službami.

Trevlix Google Hotel Center

Z vaší strany je tedy potřeba zajistit pouze zápis adresy ubytovacího zařízení do Moje firma na Google.
O vše ostatní už se postará Trevlix.

4. Nelze inzerovat objekty pro rekreační prázdninové pronájmy

Služby Google Hotel Ads a Google Free Booking Links jsou určeny pouze pro zařízení hotelového typu (hotely, motely, penziony, hostely, horské chaty, kapslové hotely, atd.).


Bohužel v nich nelze inzerovat rekreační prázdninové pronájmy (tzv. "vacation rentals", tedy např. vila bez recepce pronajímaná jako celek na minimálně 14-ti denní pobyt během prázdnin).

 

Pro inzerování v těchto službách Google je zapotřebí splnit následující podmínky:

  • Pokoje, ve kterých se mohou ubytovat hosté
  • Místo, které je přístupné veřejnosti a ve kterém mohou hosté provést rezervaci, např. recepce
  • Požadavek na minimální pobyt nesmí přesahovat 7 dní

Popis kategorií ubytovacích zařízení a podmínky pro zařazení mezi hotely nebo rekreační pronájmy najdete zde.

Pokud nás kontaktujte, můžeme zjistit, jestli vás Google považuje za zařízení hotelového typu nebo za rekreační pronájem.

5. Poskytujeme služby hotelového typu, ale Google nás považuje za rekreační pronájem

Při registraci ubytovacího zařízení do služby Google Firemní profil tedy dejte velký pozor na uvedení správné kategorie ubytovacího zařízení.

Pro Google je důležité, aby se u vás na recepci nebo pevně určeném místě mohli ubytovat náhodní kolemjdoucí hosté, které Google (například navigací v mapách) přivede do vašeho zařízení.

 

Pokud splňujete podmínky pro ubytovací služby hotelového typu, opravte prosím váš Google Firemní profil a během 5 dnů pak můžeme ověřit, jestli je možné aktivovat ubytovací zařízení do služeb Google Free Hotel Links a Google Hotel Ads.

6. Spusťme to společně 😉

Chcete, aby vaše ubytovací zařízení bylo vidět na Googlu?

Pokud už máte vlastní Trevlix, kontaktujte nás přes modul Dotazy se žádostí o aktivaci spojení s Google Free Booking Links.

Pokud ještě Trevlix nemáte, vyzkoušejte si 30 dnů zdarma.

 

Společně to spustíme 👍