Booking.com nabízí dva typy propojení: Channel manager a iCalendar. V následující tabulce uvádíme naše zkušenosti a orientační časy obou typů propojení pro srovnání a výběr řešení vhodného pro vaše potřeby. V zásadě platí, že podpora funkce iCalendar není v katalogu Booking.com zpracována dobře a propojení Channel managerem je vždy mnohem spolehlivějším řešením než iCalendar.
Channel manager | iCalendar | |
limity | žádné | max. 20 typů pokojů, bez více pokojů stejného typu, 1 cenový plán |
import rezervací z Bookingu do rezervačního systému |
do 5 min. | do 10-15 min. |
údaje v importovaných rezervacích | termín, jméno, příjmení, cena, email, telefon, počet hostů, cena, nově i stav platby |
termín (rezervace jsou z Bookingu importovány jako GDPR anonymní) |
import rezervací do Bookingu |
do 5 min. |
kliknutím na tlačítko "Import" u příslušného pokoje, automatický import nemá oficiální pravidelný interval a nedá se na něj spolehnout, obvykle trvá řádově hodiny, může trvat ale i 1 den nebo více |
aktualizace cen a obsazenosti v Booking.com | po aktivaci Channel manageru se provádí z Trevlixu (s volitelnou přirážkou / slevou) | i po nastavení iCalendar se cena a obsazenost nastavuje v Booking.com |
restrikce v Booking.com | po aktivaci Channel manageru se provádí z Trevlixu (např. minimální počet dnů předem, minimální délka pobytu, uzavřené termíny pokojů) | i po nastavení iCalendar se restrikce a uzavřené pokoje nastavují v Booking.com, iCalendar exportuje pouze rezervace |