Ceník individuální uživatelské podpory

Nízké náklady snižují vaši cenu

Určitě Vás překvapilo, o kolik jsou naše ceny nižší, než u jiných rezervačních systémů ubytování. Chceme, aby si kvalitní rezervarvační systém mohl dovolit úplně každý provozovatel ubytovacího zařízení, nejmenší i největší. Naše nízká cena zároveň znamená, že naše marže z jednoho uživatelského účtu je minimální. Všechny naše služby musí být proto co nejvíce automatizovány a optimalizovány pro minimalizaci nákladů - např. platby, fakturace, i uživatelská podpora.

 

Uživatelská podpora a Obchodní podmínky

Uživatelská podpora je zejména formou nápovědy, ve které se snažíme mít vždy aktuální obrázkové návody pro všechny funkce Trevlixu. Toto je naše základní forma uživatelské podpory a vychází z toho, že Trevlix děláme tak uživatelsky jednoduchý a sebevysvětlující, jak je to jen možné.

 

Dle obchodních podmínek není součástí ceny předplatného bezplatná individuální uživatelská podpora. Výše bezplatné individuální uživatelské podpory závisí na uvážení poskytovatele a její maximální rozsah je omezen do výše 30% ceny služby po odečtení nákladů provozovatele. 

 

Přesto se snažíme vyřizovat bezplatně také maximum relevantních dotazů v rozumném rozsahu z:

  • modulu Dotazy přímo v Trevlixu
  • a z emailu podpory 
  • k dispozici je také trevlix live chat  na straně kontakt (v pracovní době obvykle k dispozici do 5 minut) pro případ urgentních dotazů nebo dotazů, kde je zapotřebí rychlá výměna informací

Pokud vidíme skutečnou upřímnou snahu o nalezení řešení, pak vyřešíme bezplatně podporu často i za bodem, kdy je poskytování služby danému uživateli už za bodem naší ekonomické ztráty.

 

Bezplatné individuální telefonické technické poradenství ani osobní schůzky nenabízíme. Informace k možnosti objednání individuální telefonické technické podpory v požadovaném rozsahu najdete níže.

 

Možnost předplacení individuální uživatelský podpory nad základní rozsah

Abychom ale pro vás mohli služby poskytovat trvale, musí vždy existovat hranice, za kterou už se na nákladech musí podílet také uživatel, pokud si přeje čerpat uživatelskou podporu nad základní rozsah.

 

Pro takové případy a další specifické potřeby slouží následující tabulka:

 

Ceník podpory nad základní rozsah cena MJ
Editace obsahu: Trevlix 270 Kč hod.
Editace obsahu: Booking.com, iCalendar, nastavení cen 470 Kč hod.
Editace obsahu: web (např. Fast-Web) 270 Kč hod.
Individuální emailová technická podpora nad zákl. rozsah 470 Kč hod.
Individuální live chat podpora nad základní rozsah 670 Kč hod.
Individuální telefonická technická podpora 840 Kč hod.
Programátorské práce, podpora analýzy návštěvnosti 870 Kč  hod.
Reaktivace nebo přemapování Channel manager 870 Kč  hod.
Nastavení spojení iCalendar editorem (vlastní = zdarma) 770 Kč katalog

Nejsme plátci DPH.

 

Kredit individuální podpory je možné předplatit v požadovaném rozsahu v intervalech 15 minut (započatých).

 

Standardní platba z ČR v měně CZK:

na bankovní účet: 399801140/2010, (Fio banka, a.s.), VS: 2001 (měna CZK, česká koruna)

 

Pro alternativní platby v EUR můžete použít bankovní účet:

IBAN: CZ1720100000000399801773, (BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX), VS nebo poznámka k platbě: 2001 (měna EUR, cena dle aktuáního kurzu CZK - EUR)

 

Editace obsahu a programátorské práce jsou fakturovány ve vyžádaném rozsahu s předem schváleným orientačním rozsahem prací.

 

Uživatelské plnění obsahu - vlastní editace je vždy zdarma

Tabulka obsahuje také uživatelské plnění obsahu. Ta je platná pouze v případě, kdy nevyužijete bezplatnou možnost vlastní editace. Využívají ji například uživatelé, kteří zjistí, že editace katalogu Booking.com je pro ně příliš složitá, než aby investovali čas do nastavení služby a preferují nastavení "na klíč" od někoho, kdo to dělá často.