Nízké náklady snižují vaši cenu
Určitě Vás překvapilo, o kolik jsou naše ceny nižší, než u jiných rezervačních systémů ubytování. Chceme, aby si kvalitní rezervační systém mohl dovolit úplně každý provozovatel ubytovacího zařízení, nejmenší i největší. Naše nízká cena zároveň znamená, že naše marže z jednoho uživatelského účtu je minimální. Všechny naše služby musí být proto co nejvíce automatizovány a optimalizovány pro minimalizaci nákladů - např. platby, fakturace, i uživatelská podpora.
Uživatelská podpora a Obchodní podmínky
Uživatelská podpora je zejména formou nápovědy, ve které se snažíme mít vždy aktuální obrázkové návody pro všechny funkce Trevlixu. Toto je naše základní forma uživatelské podpory a vychází z toho, že Trevlix děláme tak uživatelsky jednoduchý a sebevysvětlující, jak je to jen možné.
Dle obchodních podmínek není součástí ceny předplatného bezplatná individuální uživatelská podpora. Výše bezplatné individuální uživatelské podpory závisí na uvážení poskytovatele a její maximální rozsah je omezen do výše 30% ceny služby po odečtení nákladů provozovatele.
Přesto se snažíme vyřizovat bezplatně také maximum relevantních dotazů v rozumném rozsahu z:
Pokud vidíme skutečnou upřímnou snahu o nalezení řešení, pak vyřešíme bezplatně podporu často i za bodem, kdy je poskytování služby danému uživateli už za bodem naší ekonomické ztráty.
Bezplatné individuální telefonické poradenství ani osobní schůzky nenabízíme. Informace k možnosti objednání individuální telefonické podpory v požadovaném rozsahu najdete níže.
Abychom ale pro vás mohli služby poskytovat trvale, musí vždy existovat hranice, za kterou už se na nákladech musí podílet také uživatel, pokud si přeje čerpat uživatelskou podporu nad základní rozsah.
Pro takové případy a další specifické potřeby slouží následující tabulka:
Ceník podpory nad základní rozsah | cena | MJ |
Editace obsahu: Trevlix | 370 Kč | hod. |
Editace obsahu: Booking.com, iCalendar, nastavení cen, technická podpora modulů | 670 Kč | hod. |
Editace obsahu: web (např. Fast-Web) | 370 Kč | hod. |
Individuální emailová podpora nad zákl. rozsah | 470 Kč | hod. |
Individuální live chat podpora nad základní rozsah | 670 Kč | hod. |
Individuální telefonická podpora | 1100 Kč | hod. |
Individuální podpora Google Meet možnost sdílení obrazovky | 1270 Kč | hod. |
Programátorské práce, podpora analýzy návštěvnosti | 970 Kč | hod. |
Reaktivace nebo přemapování Channel manager | 870 Kč | hod. |
Objednávka nastavení spojení iCalendar (samostatně = zdarma) | 770 Kč | katalog |
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21%. Od 21.05.2024 jsme plátci DPH.
Editace obsahu a programátorské práce jsou fakturovány ve vyžádaném rozsahu s předem schváleným orientačním rozsahem prací.
Za vyžádanou podporu mimo pracovní dobu o víkendu a během státních svátků může být účtován příplatek 100%.
Uživatelské plnění obsahu - vlastní editace je vždy zdarma
Tabulka obsahuje také uživatelské plnění obsahu. Ta je platná pouze v případě, kdy nevyužijete bezplatnou možnost vlastní editace. Využívají ji například uživatelé, kteří zjistí, že editace katalogu Booking.com je pro ně příliš složitá, než aby investovali čas do nastavení služby a preferují nastavení "na klíč" od někoho, kdo to dělá často.
Kredit individuální podpory si můžete objednat v požadovaném rozsahu v intervalech 15 minut (započatých).
Ve vašem Trevlixu v modulu Dotaz vytvořte požadavek například:
Žádám o kredit individuální live chat podpory v rozsahu 30 minut.
Následně obdržíte na email uvedený v dotazu údaje pro platbu kreditu individuální podpory.