Booking.com - jak zrušit propojení Channel manager

Upozornění: Zrušení propojení Channel manageru neprovádějte, pokud si nejste zcela jistí, že chcete Channel manager deaktivovat.
Tento krok je nevratný. Pro případné obnovení funkčnosti Channel manageru je nutné znovu provést celý proces aktivace Channel manageru.

1. Oznámení deaktivace Channel manageru provozovateli hotelového systému

Deaktivace Channel manageru je proces, který musí provést více stran.

Nejprve tedy informujte provozovatele svého hotelového systému o záměru zrušit Channel manager.

Pokud rušíte propojení s Trevlixem, oznamte zrušení Channel manageru přes autorizovaný dotaz.

2. Deaktivace Channel manageru v Booking.com

Jakmile dostanete potvrzení o přijetí žádosti o deaktivaci Channel manageru, klikněte v extranetu Booking.com na:

 

Účet - Poskytovatel propojení - Zrušit propojení

 

zrušit channel manager

 

Tuto akci je potřeba potvrdit PIN kódem zaslaným na propojené telefonní číslo provozovatele ubytovacího zařízení.

 

Poté znovu informujte provozovatele hotelového systému o zrušení propojení v extranetu Booking.com.

3. Dokončení deaktivace

Nyní podpora hotelového systému:

  • odpojí Channel manager ve vašem hotelovém systému
  • a odešle žádost na deaktivaci API rozhraní Channel manageru.

Poté je propojení Channel manageru zrušeno u všech subjektů.