Abychom pro vás mohli aktivovat propojení Trevlixu s Booking.com, potřebujeme přístup do účtu admin.booking.com pro Vaše ubytovací zařízení.
V extranetu Bookingu zvolte prosím z nabídky:
Účet - Přidání a správa uživatelů
, pak prosím ověřte přidání nového uživatele PIN kódem zaslaný na váš telefon:
A vytvořte nám prosím účet na email:
channels@trevlix.cz
Nyní provedeme kontrolu shody nastavení ubytovacích kapacit v Booking.com a v Trevlixu a pokud nebude potřeba provést žádné úpravy, aktivujeme Channel manager
V tom případě buď nemáte Booking účet s plným oprávněním (například původní provozovatel vám přidělil jen částečné oprávnění pro Booking) nebo váš Booking účet ještě není spuštěn online.
V prvním případě (nedostatečné oprávnění) se můžete buď dohodnout s osobou, která má plná oprávnění, na přidělení plných práv vašemu Booking účtu, nebo budeme k aktivaci Channel manageru potřebovat přístupové údaje k vašemu Booking účtu (je nezbytné, abyste měli alespoň oprávnění pro funkci Poskytovatel propojení).
V druhém případě (Booking účet ještě není spuštěn online) zkuste ubytování spustit online a chvíli počkat. Pokud ještě nechcete přijímat rezervace, můžete ubytování uzavřít pro rezervace.