Booking.com - přidání uživatele

Abychom pro vás mohli aktivovat propojení Trevlixu s Booking.com, potřebujeme přístup do účtu admin.booking.com pro Vaše ubytovací zařízení.

logo Booking

1. Postup přidání uživatele v extranetu Bookingu

V extranetu Bookingu zvolte prosím z nabídky:

 

Účet - Přidání a správa uživatelů

Booking.com - přidat uživatele

 

, pak prosím ověřte přidání nového uživatele PIN kódem zaslaný na váš telefon:

Ověřit PIN kódem

 

A vytvořte nám prosím účet na email:
channels@trevlix.com

V případě nabídky vytvoření nového nebo existujícího uživatele vždy prosím zvolte vytvoření nového uživatele.

Budeme potřebovat oprávnění především pro Účet (pro aktivaci Poskytovatele propojení / Channel manager), ubytovací jednotky (typy pokojů = Ubytovací zařízení, Údaje o ubytování), Kalendář = ceny, cenové sazby, Rezervace a Zprávy (abychom mohli v případě potřeby kontaktovat podporu Booking).

O přidělení přístupu nás bude Booking.com informovat emailem a my se vám ozveme.

 

2. Hotovo

Nyní provedeme kontrolu shody nastavení ubytovacích kapacit v Booking.com a v Trevlixu a pokud nebude potřeba provést žádné úpravy, aktivujeme Channel manager 👍

3. Mám problém - funkci Přidání a správa uživatelů v Bookingu nevidím 🤔

V tom případě je několik možností:

 

1) Buď nemáte Booking účet s plným oprávněním (například původní provozovatel vám přidělil jen částečné oprávnění pro Booking). V takovém případě se můžete buď dohodnout s osobou, která má plná oprávnění, na přidělení plných práv vašemu Booking účtu nebo rovnou na vytvoření účtu pro nás.

 

2) Váš Booking účet ještě není spuštěn online. V tomto případě zkuste ubytování spustit online a za chvíli se znovu přihlásit do Booking extranetu. Pokud ještě nechcete přijímat rezervace, můžete ubytování uzavřít pro rezervace (Booking extranet: Ceny a dostupnost - Otevřít/zavřít pokoje). 

 

3) Můžete nám zaslat své uživatelské jméno a heslo pro Booking.com, dohodneme se na čase přeposlání PIN kódu pro první přihlášení z vašeho ověřeného telefonu na náš email (má omezenou časovou platnost) a po nastavení Channel manageru si můžete změnit své heslo do Booking extranetu.