Někdy se stává, že pokud si na Booking.com otestujete ceny z pohledu hosta, zjistíte, že ceny, za které katalog Booking.com nabízí vaše ubytovací služby, se liší od cen, které máte nastaveny v extranetu Booking.com (obvykle jsou nižší, než vaše nastavené ceny).
U Bookingu může problém s odlišnou cenou způsobit například:
Pokud to není žádný z výše uvedených případů, pak to bude nejpravděpodobněji:
V takovém případě Vám my bohužel nemůžeme z naší strany nijak pomoci.
(Stejně jako by nastavení prováděl uživatel ručně v extranetu Bookingu, jen je to provedeno automaticky).
V takovém případě je potřeba kontaktovat podporu Booking.com (postup viz příloha níže).
U každé rezervace v extranetu Booking si můžete otevřít detail rezervace, ve které uvidíte cenovou kategorii, ve které byl pobyt rezervován a případné použité slevy a nabídky. Uvidíte tak, jestli cena, kterou účtoval Booking, odpovídá ceně, která je nastavena v extranetu Booking nebo došlo k chybě na straně katalogu Booking.
Abyste předešli snaze podpory Bookingu hledat příčiny všude jinde než v katalogu Booking nebo chybu popřít (a chyba také může sama od sebe do doby reakce podpory Bookingu zmizet), je ideální pořídit a zaslat podpoře Bookingu náhled nabídky pro hosty a odpovídající náhled nastavení cen v extranetu, prokazující, že nabízená cena v katalogu neodpovídá nastavení cen v extranetu Booking.com.