Booking.com - srovnání Channel manager vs. iCalendar

Booking.com nabízí dva typy propojení: Channel manager a iCalendar. V následující tabulce uvádíme naše zkušenosti a orientační časy obou typů propojení pro srovnání a výběr řešení vhodného pro vaše potřeby. V zásadě platí, že podpora funkce iCalendar není v katalogu Booking.com zpracována dobře a propojení Channel managerem je vždy mnohem spolehlivějším řešením než iCalendar.

 

  Channel manager iCalendar
limity žádné max. 20 typů pokojů, bez více pokojů stejného typu, 1 cenový plán 
import rezervací z Bookingu
do rezervačního systému
obvykle do 1 min. do 10-15 min.
údaje v importovaných rezervacích termín, jméno, příjmení, cena, email,
telefon, počet hostů, cena, nově i stav platby
termín (rezervace jsou z Bookingu importovány jako GDPR anonymní)

import rezervací do Bookingu
z rezervačního systému

do 5 min.

kliknutím na tlačítko "Import" u příslušného pokoje,

automatický import nemá oficiální pravidelný interval a nedá se na něj spolehnout, obvykle trvá řádově hodiny, může trvat ale i 1 den nebo více

aktualizace cen a obsazenosti v Booking.com po aktivaci Channel manageru se provádí z Trevlixu (s volitelnou přirážkou / slevou) i po nastavení iCalendar se cena a obsazenost nastavuje v Booking.com
restrikce v Booking.com po aktivaci Channel manageru se provádí z Trevlixu (např. minimální počet dnů předem, minimální délka pobytu, uzavřené termíny pokojů) i po nastavení iCalendar se restrikce a uzavřené pokoje nastavují v Booking.com, iCalendar exportuje pouze rezervace