Analýzy návštěvnosti a měření konverzí

Pro měření návštěvnosti a konverzí (tedy dokončených rezervací) rezervačního systému můžete použít službu Google Analytics, Google Ads, Facebook nebo Sklik.


Analýzy spustíte doplněním měřícího ID (pouze ID, ne celého měřícího kódu) zvolené služby v:

 

Nastavení - Rezervační systém pro váš web - Měření konverzí

Měření konverzí a analýzy návštěvnosti

Google Analytics

Pokud chcete sledovat návštěvnost rezervačního systému na vašem webu pomocí Google Analytics , přesvědčte se, že máte v poli Google Analytics ID nastavou správnou hodnotu ID měření vašeho účtu Google Analytics:

 

Nastavení - Rezervační systém pro váš web - Měření konverzí

 

V novějších účtech má formát např. G-A1B2C3D4E5, ve starších účtech např. UA-123456789-1 a je samozřejmě vždy unikátní pro váš účet.

Měření konverzí

Při dokončení rezervace odesílá Trevlix do Google Analytics (a také do Google Ads, pokud máte službu nastavenou) událost "conversion".

 

Tento typ události byste si měli v Google Analytics označit jako konverzi:

 

Událost conversion

Mám problém se zobrazením statistik uvnitř iframe na webu

U některých účtů může nastat problém s povolením měřícího kódu uvnitř rezervačního iframe.

 

Pokud jste si jisti, že máte vše nastaveno správně a ani po 48 hodinách nevidíte testovací přístupy a rezervace v Google Analytics, můžete zkusit doplnit do konfigurace domén kromě vaší domény také doménu rezervačního systému book.trevlix.com.

 

Konfigurace domén Google Analytics

 

Tento krok ale neprovádějte zbytečně, Trevlix už v měřícím kódu sám zasílá instrukci k povolení domény.

Nepodařilo se mi zprovoznit analýzy

Služba měření návštěvnosti a konverzí je poskytována jako doplněk zdarma bez záruky a bez bezplatné individuální podpory.

 

Současný stav je takový, že důraz na soukromí návštěvníků Internetu je čím dál silnější a výchozí nastavení prohlížečů jsou čím dál restriktivnější v povolování cookies a technologií nezbytných pro měření návštěvnosti. Pokud prohlížeč návštěvníka nepovolí tyto funkce, nelze bohužel nic změřit. Dá se očekávat, že celý obor analýz návštěvnosti projde velkou změnou směrem k výraznému omezení schopnosti provozovatele webu získat ucelenější data o návštěvnosti a konverzích.

 

Pokud si přejete, abychom vám nastavení provedli nebo zkontrolovali, budeme potřebovat přidělení přístupu do Google Analytics.

V případě vyžádaného zásahu z naší strany se jedná o placenou službu individuální podpory.